דבר המנהל

אין זה סוד לאף אחד כי הקריה החינוכית עתיד גליל מערבי ירכא לכתובת עבור התמחות מקצועית בענפים ותחומים שונים ובכך כל האפשרויות ניתנות לתלמיד להתפתח במקצועו ולהגיע למקסימום ובכך לפתוח לו דלתות ולהבטיח עתיד מקצועי ראוי לחיים בכבוד.
אין ספק שעולם הטכנולוגיה, המחשוב והמקצועיות תופס מקום בתודעה של הדור הצעיר, שהחל להבין שהאוריינטציה המקצועית היא האופציה המועדפת ביותר מבין שורות הצעירים הרואים את עצמם בהתמחות זו, אשר מבטיח להם את העתיד.
ביה”ס ומכללת עתיד גליל מערבי ירכא מצוידים בכל הציוד והמעבדות החדישים לכל המקצועות השונים כגון עולם הרכב, מחרטה ממוחשבת, מדעי המחשב וכל שאר המקצועות כגון מזגנים, חשמול תעשייתי, מסגרות, אלומיניום ועוד. כאשר התלמיד מקבל תעודת סיום י”ב ותעודת התמחות ממשרד הכלכלה ותעודת הצטיינות מתאימה לו לעשות את דרכו למכללה לתואר הנדסאי בתוך מבנה בית הספר ולהעניק לו אקלים חינוכי , כדי להבטיח הצלחה ולהשיג הזדמנויות עבודה.
אני, כמנהלת של בית הספר והמכללה, ומתוך דאגה וקנאה לעתיד התלמיד, נעשה כמיטב יכולתנו כהנהלה, מורים ויועצים על מנת שהצלחת התלמיד ומתן הסביבה החינוכית יהיו בין סדרי העדיפויות שלנו.
אנו נעמוד בקצב של כל התפתחות טכנולוגית ומודרניות שאנו מציעים לתלמידינו על מנת לטפח יצירתיות ומצוינות בתוך תכנות קולי ומתחשב ותכניות מעוררות ותומכות ולהביא פרויקטים עתידיים שמגבשים ערכים ויצירתיות ועומדים בקצב המודרני והחזון.

אנו מאחלים לכולכם הצלחה והגשמת חלומות

בכבוד רב,
מנהלת בית הספר והמכללה
אחמד חמזה